MADDE 1 – SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI: Fera Moda
İstanbul Ofis / İletişim: 0212 534 94 94
————————————————————————————————
ALICI: {aliciyaz}
MADDE 2 – SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait www.feramoda.com
web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış
fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı
Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas
ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu
mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet
ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.feramoda.com
sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME
TARİHİ:
Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından
{tarihyaz} tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine
mail gönderilecektir.
MADDE 4 – MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu {adresyaz} adresinde {aliciyaz}’a teslim edilecektir
veya köylük kısımda ise kargonun ulaşamayacağı şekilde
ise en yakın şubeden müşteri alacaktır.
MADDE 5 – TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:
Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde
alışveriş yapanların teslimat ücretinin
kendisince karşılanacağını ya da kampanya dâhilinde
ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal
bedelinin satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı,
mal/hizmetin siparişinden
itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim
eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10
(on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise,
satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 6 -1 ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Alıcı, sözleşme konusu
mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek;
ezik, kırık, ambalajı yırtılmış
vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan
mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin
özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma
hakkı kullanılacaksa
mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin
tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan
bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet
bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla
mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.
MADDE 6-2 İADE
6-2-1 İADE
Olmayan Ürünler;(özel baskılar Bunlar; kişilere şirketlere firma vb. ürünler kendilerine
Bayraklar Flamalar afişler
posterler vb. Ürünler özel basıldığı için İadesi
yoktur)
6-2-2 İADE
Olmayan Özel Ürünlerin Renkten Dolayı; Bu Ürünler % 25 veya 40 Renk Uyuşmazlığı Olabilmektedir ;(özel
baskılar Bunlar; kişilere
şirketlere firma vb. ürünler kendilerine
Bayraklar Flamalar afişler
posterler vb. Ürünler Renkten Dolayı veya özel basıldığı için İadesi yoktur)
6-2-3 İADE
Olmayan; Kumaş özel baskıların Kumaşı Bunlar; kişilere şirketlere firma vb. ürünler kendilerine Bayraklar
Flamalar afişler posterler (
Genel Kumaş Ürünler % 10 veya 20 Fırın Esnasında Veya
Boyaya Bağlı Olarak %10 veya %25 (Çekmekte Meydana Gelmektedir )-Küçülmektedir) vb. Ürünler %10 veya %25 Çekmekte-Küçülmekten Dolayı veya özel basıldığı için İadesi
yoktur.
MADDE 7 – SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Satıcı, sözleşme konusu
mal/hizmetin sağlam,
eksiksiz, siparişte
belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları
ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek
ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz.
Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra aynı gün içinde
mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 1 (bir) gün içinde iade alır.
Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan
alıcıya eşit kalite ve
fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan
alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10 (on) gün içinde iade
edilir. Garanti belgesi ile satılan
mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan
mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli
onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir,
bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.
MADDE 8 – SÖZLEŞMEYE
KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:
Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil
satış bedeli www.feramoda.com
adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
MADDE 9 – MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATİ:
Mal/hizmetin peşin
fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen
fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 10 – VADELİ FİYAT:
Mal/hizmetin satış
fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen
fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 11 – FAİZ:
Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her
halde %30’dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı sorumludur.
MADDE 12 – PEŞİNAT TUTARI:
Mal/hizmetin peşinat
tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen
fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 13 – ÖDEME PLANI:
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda
siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi
banka arasında imzalamış
bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi
kartı ödeme tarihi banka
ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince
belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden
taksit sayısını ve ödemelerini
takip edebilir.
MADDE 14 – CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu
mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden
itibaren aynı gün (aldığı) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma
hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine
e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması
ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.feramoda.com web
sitesinde yayınlanmış
olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3.
kişiye veya alıcıya teslim edilen
mal/hizmete ilişkin
fatura aslının iadesi
zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde
mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir.
Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.
Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat
bedeli alıcı tarafından karşılanır.
MADDE 15 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:
1. Ek. Firmaya-kişiye
-şahıs-veya şirketler- a.ş. vb. firmalar ve kurum kuruluşlara Türk Bayrağı Hariç üzere basılan veya üretilen ürünler renk ve renler %20-45 değişiklik göstermektedir ve ne olursa bir başka firma-kişi kurum veya
kurumlara vb. satılmayacağı için geri iadesi
Kesinlikle yoktur.
2. Tüketici, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye
anında teslim edilen mallara ilişkin olarak yukarıdaki
maddede belirtilen cayma hakkına ait hükümlerden faydalanamayacaktır.
3.Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık
mal/hizmetler, hijyenik mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.
Ayrıca, her türlü yazılım ve programlarında, Çeşitli medyaların (Dvd,Cd vb.),
bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit vb.) ile
kozmetik malzemelerinde ve Tekstil Ürünlerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış
olmaları şartı bulunmaktadır.
MADDE 16 – TEMERRÜD HALİ
VE HUKUKİ SONUÇLARI:
Alıcı, kredi kartı ile yapmış
olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi
halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır.
Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı
temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
MADDE 17 – YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, İSTANBUL MAHKEMELERİNDE GÖRÜLÜR VE Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar İstanbul Tüketici Hakem
Heyetleri, belirtilen değer
üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde İstanbul Asliye
Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
Kabul ve taahhüt etmiştir.